Sprawdzony system do obsługi pełnej księgowości
Sage Symfonia Finanse i Księgowość wspomaga prowadzenie pełnej księgowości w firmie. Z Symfonią Finanse i Księgowość zrealizujesz wszystkie zasadnicze operacje księgowe. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.
Kluczowe funkcjonalności
- zapewnienie ciągłości rozliczeń poprzez wprowadzenie nierozliczonych transakcji do obrotów rozpoczęcia;
- możliwość zlecenia elektronicznego polecenia przelewu;
- drukowanie raportów i zestawień sporządzonych w programie w tradycyjnej, papierowej formie lub elektronicznej formie (format .pdf);
- automatycznie prowadzony dziennik księgowań;
- zestawienie kontroli płatności VAT pomocne przy określaniu limitu kwoty do zwrotu

Sage Symfonia e-Box
e-Box to opcja dodatkowa ułatwiająca pracę w cyfrowym świecie. Zapewnia bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwia obsługę e-Dokumentów i e-Deklaracji.
Sage Symfonia Raporty Graficzne
Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.
Sage Symfonia Środki Trwałe - to opcja dodatkowa w ofercie Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia ewidencję i amortyzację
środków trwałych oraz zapewnia kontrolę nad posiadanym majątkiem firmowym.
Sage Symfonia Analizy Finansowe
Sage Symfonia Analizy Finansowe to opcja dodatkowa w ofercie Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia szybką analizę
danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel
Sage Symfonia Handel
Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.
Kluczowe funkcjonalności
- wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
- pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
- pełna obsługa magazynów
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
- możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
- możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
- współpraca z bankami i obsługa płatności elektronicznych
- tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji

Sage Symfonia e-Box
e-Box
to opcja dodatkowa ułatwiająca pracę w cyfrowym świecie. Zapewnia
bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwia
obsługę e-Dokumentów i e-Deklaracji.
Sage Symfonia Raporty Graficzne
Raporty
graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych
funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za
pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w
postaci czytelnych wykresów.
Sage Symfonia Kadry i Płace
Efektywnie zarządzaj płacami i danymi kadrowymi
Sage Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi
kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje
obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę
wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych.
Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia
przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine,
minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania
tych czynności.
Kluczowe funkcjonalności
- zapewnienie wygodnej ewidencji elementów kadrowo-płacowych;
- automatyzacja comiesięcznego naliczania płac oraz zarządzanie danymi kadrowymi;
- wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
- przygotowanie zestawień i dokumentacji kadrowo-płacowej

Opcje dodatkowe
Sage Symfonia e-Box
e-Box to opcja dodatkowa ułatwiająca pracę w cyfrowym świecie. Zapewnia bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwia obsługę e-Dokumentów i e-Deklaracji.